Jump to content

OPROEP ! Twaalf zeemeerminnen met afgedekt staartstuk !!


AvD

Recommended Posts

Posted (edited)

Ja, inderdaad, zes langs elke kant van het demo-scherm. Zo zullen de sprekers op de confituursessie vertroeteld worden, misschien nog meer, maar zeker niet minder.

En wie geniet daar allemaal van?

In de eerste plaats de Stef, de held van de substituutfunctie!

En daarna? Ja daarna?

Hier dus met die inschrijvingen! Default voorzien we 45 min per spreker gevolgd door een Q&A en een break.

We hebben al wat losse ideeën en voorstellen, maar nu is de tijd voor het opstellen van het agenda met uren en plaatsen (Ge weet niet wat die zeemeerminnen per uur kosten, zeker?).

Wie komt er om 14 uur? om 15 uur? om 16 uur?

Voor alle duidelijkheid volgt hier nog eens de oproep van zijne Eminentie Onze Administrator, die ik hier schroomvallig en met neergeslagen ogen citeer:

Nog net even besproken met de foemper:

 

In een poging om er geen te grote anarchie van te maken:

Wie graag iets over FileMaker wilt brengen is heel erg welkom om dit te doen.

Het enige wat we NIET willen is dat iemand zijn "product" komt laten zien.

 

Dus liefst een jam sessie over technieken, niet over producten.

Zelfs niet de template waar je je CD verzameling mee bijhoudt...

 

Wat bijvoorbeeld wel:

- ik doe nog steeds dingen met lookups, en vertel waarom

- FileMaker cross platform issues

- Optimalisering van FileMaker over een netwerk...

- FileMaker backups: best practices

- ....

 

In deze thread kan je aankondigen dat je iets wil presenteren. De confituur - namiddag is lang genoeg, aarzel niet om even te laten weten dat je mee doet - en dus ook iets presenteert. Er zitten ook absolute beginners bij deze keer, dus eenvoudige dingen mogen/kunnen/moeten ook. Niet te formeel presenteren, we zijn een informeel clubje FileMakeraars, en we willen die gezellige sfeer houden.

 

PS En geen gezeur zo van "Ik lust geen vis". Die zeemeerminnen is kijken alleen, niet aankomen.

Edited by Guest
Posted

Ik wel wel wat vertellen over de technieken met relaties. Je kan er veel meer mee dan de 1:n - relatie creëren. Er zullen er velen zijn die daar natuurlijk van alles mee doen, maar dan kunnen we zo de trucs bijeen voegen.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...