Jump to content
  • 0

Portaal onzichtbaar maken

rickel

Question

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Gebruik lijndikte nul en achtergrondkleur transparant. Je portal is dan steeds onzichtbaar. Wat wel verschijnt of niet, dat zijn de velden die erin staan. Ze verschijnen enkel als de relationship valid is.

• 0
Posted
Of je neemt de voorwaarde op in de relatie, zodat die alleen valid is als aan de voorwaarde wordt voldaan.
Een relatie is toch altijd alleen valid als aan de voorwaarde wordt voldaan?
  • 0
Posted

Inderdaad, het gaat hier niet over het al of niet tonen van een record in een portaal, maar wel om bepaalde velden van een record al of niet te tonen in een portaal.

Extra calculatie velden. Ik noem het interface velden, velden die enkel gebruikt worden voor de user interface, en dus niet echt DE data bevatten.

Of je neemt de voorwaarde op in de relatie, zodat die alleen valid is als aan de voorwaarde wordt voldaan.
Een relatie is toch altijd alleen valid als aan de voorwaarde wordt voldaan?
  • 0
Posted

Als ik het hele verhaal herlees - we are saidi people, ik weet het - snap ik het toch niet goed: in de oorspronkelijke vraag ging het er toch om een portaal onzichtbaar te maken, niet om velden onzichtbaar te maken:

Het truukje om velden onzichtbaar te maken is bekend.

Maar kan je ook een portaal onzichtbaar krijgen?

• 0
Posted
Ik wil juist die velden niet laten zien in die portaal als er niet aan een bepaalde voorwaarden is voldaan!

Hier concludeerde ik uit dat ....

rickel mag toch zijn vraag lichtjes aanpassen, niet ?

Misschien moeten we ook de titel aanpassen, "velden in een portaal onzichtbaar maken" :-)