Arnoud Posted September 9, 2003 Posted September 9, 2003 Ik weet het niet meer. Hoe kan ik de status area in mijn gehele bestand vergrendelen, zonder bij elke layout wissel een (toggle status area [lock]) script op te nemen? Quote
0 AvD Posted September 9, 2003 Posted September 9, 2003 Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat eens hidden en locked, de status area onzichtbaar en onbereikbaar bleef, ongeacht de lay-out? In je vraag spreek je wel enkel van toggle en niet van hide? Zit het daarin? Quote
0 Arnoud Posted September 9, 2003 Author Posted September 9, 2003 Inderdaad er is slechts 1 script nodig waarin de status area verborgen gehide EN gelocked wordt. Het probleem was dat het oproepen van mijn tweede layout ook een Hide zat, echter zonder Lock, zodat de vergrendeling weer werd opgeheven. Niet goed gekeken dus. Bedankt. Quote
0 dannydv Posted September 9, 2003 Posted September 9, 2003 BTW: er is ook een setting op FileMaker Pro Applicatie niveau, "Always lock Layout Tools". Quote
0 AvD Posted September 9, 2003 Posted September 9, 2003 (edited) Dient die niet om een geselecteerde lay-outtool, bijv. de teksttool of de rechthoektool te locken, zodat je die continu kan blijven gebruiken zonder hem steeds opnieuw te moeten aanklikken? M.i. heeft dat niets te maken met de status area (die trouwens geen lay-outtools bevat in Browse mode!). Edited September 9, 2003 by Guest Quote
0 AvD Posted September 9, 2003 Posted September 9, 2003 Hoi Danny Ik heb het even nagetrokken: Click Always lock layout tools In Layout mode, keep the tool that you're using active until you click another tool or press Enter Quote
0 dannydv Posted September 9, 2003 Posted September 9, 2003 Juist Avd, dus toch iets anders, juist. Was even iets te snel met het geven van stomme antwoorden. Ik zou langer moeten nadenken voor ik een stom antwoord geef. Quote
0 AvD Posted September 9, 2003 Posted September 9, 2003 En ik zou langer moeten lezen om Rickel z'n vragen van de eerste keer te snappen! Quote
Question
Arnoud
Ik weet het niet meer.
Hoe kan ik de status area in mijn gehele bestand
vergrendelen, zonder bij elke layout wissel
een (toggle status area [lock]) script op te nemen?
7 answers to this question
Recommended Posts