Jump to content
  • 0

pdf importeren maar interactive functionaliteit werkt niet.

Ivan Vaes

Question

Posted

In een applicatie wil ik graag elke factuur opslaan als pdf en vervolgens terug importeren in de databank.

Dit lukt allemaal prima, alleen wanneer ik het bestand manueel in het bijlage veld sleep zijn alle interactieve functies beschikbaar en

wanneer ik dit doe via een script dan verliest de bijlage zijn interactieve functionaliteit.

De veld definities staan thans juist in de betreffende layout.

Ik heb zowel geprobeerd met de insert file als met de insert pdf functie.

misschien weet iemand raad ?

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Als je met interactieve opties bedoel: Zoom in / out, Print, next page , enz.

Op een Mac importeer ik de PDF d.m.v. script stap "insert PDF", dan zijn de interactieve opties beschikbaar.

Ik zie geen verschil tussen de interactieve opties, als ik een PDF handmatige drop of als de PDF via de Insert PDF script stap wordt geïmporteerd.

• 0
Posted
...alleen wanneer ik het bestand manueel in het bijlage veld sleep zijn alle interactieve functies beschikbaar en wanneer ik dit doe via een script dan verliest de bijlage zijn interactieve functionaliteit...

Importeer je toevallig een verwijzing/reference ipv het bestand zelf?

rmw

• 0
Posted

neen toch niet.

wanneer ik het bestand in de container sleep gaat het perfect, wanneer ik hetzelfde bestand via een script importeer dan ziet hij het blijkbaar als een bestand, en niet als een PDF.