Iets wat me al jaren stoort is dat de opdracht om het actieve record in beeld te krijgen (Scroll Window [To Selection]) het minimale doet om het record ook in beeld te krijgen. Helaas is FM13 daarop geen uitzondering.
Als ik bijvoorbeeld op record 1 in een lijst van (top )2000 records sta en record 564 wordt het actieve record, dan komt met die instructie dat record ONDERAAN het venster in beeld.
Ik wil dat BOVENAAN hebben.
Iemand ooit al eens zijn hoofd daarover gebroken?
Ik houd me aanbevolen.
Als iemand een oplossing weet te verzinnen zal ik mijn Top2000 database met jullie delen
Question
rmw
Iets wat me al jaren stoort is dat de opdracht om het actieve record in beeld te krijgen (Scroll Window [To Selection]) het minimale doet om het record ook in beeld te krijgen. Helaas is FM13 daarop geen uitzondering.
Als ik bijvoorbeeld op record 1 in een lijst van (top
)2000 records sta en record 564 wordt het actieve record, dan komt met die instructie dat record ONDERAAN het venster in beeld.
Ik wil dat BOVENAAN hebben.
Iemand ooit al eens zijn hoofd daarover gebroken?
Ik houd me aanbevolen.
Als iemand een oplossing weet te verzinnen zal ik mijn Top2000 database met jullie delen
rmw
5 answers to this question
Recommended Posts