zorro Posted December 8, 2013 Posted December 8, 2013 Beste Vraag, is er een manier om een runtime te maken op een Mac PC dat werkt op Windows ? Ik heb overal gelezen dat dat niet kan maar vroeg me af of er een "work around" is MVg David Quote
0 menno Posted December 15, 2013 Posted December 15, 2013 Die is er niet want de lokale installatie van het programma filemaker wordt gebruikt om de runtime mee te maken. Het enige dat kan worden hergebruikt is het filemaker-database-bestand. Verder zou je éénmalig een windowsversie kunnen (laten) binden en vervolgens daarin iedere keer de fm-db kunnen vervangen. (totdat er weer eens een update van fmpa uitkomt en dan moet je het weer laten binden) Quote
0 hbrendel Posted December 15, 2013 Posted December 15, 2013 Of gebruik Parallels Desktop of Virtual PC Quote
Question
zorro
Beste
Vraag, is er een manier om een runtime te maken op een Mac PC dat werkt op Windows ?
Ik heb overal gelezen dat dat niet kan maar vroeg me af of er een "work around" is
MVg
David
3 answers to this question
Recommended Posts