Ik heb een runtime gemaakt met Developer. Een gebruiker heeft die op een WIN2000 server gezet en wil via 'desktop connection' dit bestand (applicatie) gebruiken op een andere WIN-machine in het netwerk. Hij krijgt een foutmelding 'cannot lock file'. Iemand een idee waarom dit niet werkt? (ben niet zo'n Windows-held).
Question
Niels van Hulten
Ik heb een runtime gemaakt met Developer. Een gebruiker heeft die op een WIN2000 server gezet en wil via 'desktop connection' dit bestand (applicatie) gebruiken op een andere WIN-machine in het netwerk. Hij krijgt een foutmelding 'cannot lock file'. Iemand een idee waarom dit niet werkt? (ben niet zo'n Windows-held).
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.