eldeka Posted March 15, 2014 Posted March 15, 2014 Wellicht was mijn onderstaand verzoekje bij Tips en Tricks niet goed geplaatst want niemand reageerde en dat zijn we niet gewoon! Mijn verzoekje... Sneltoetsen in FM v13 lijken niet altijd correct te werken op een AZERTY bv. Vorige en Volgende record enz... Cmd ^ of Ctl ^ enz... Dit is niet echt belangrijk maar soms toch handig. Iemand een tip waar hieromtrent ergens duidelijkheid kan gevonden worden? Op het forum, de Help van FM, het internet... al menige pogingen gedaan maar geen resultaat gevonden dat correct werkt. Iemand een idee waarvoor dank. Quote
0 eldeka Posted March 17, 2014 Author Posted March 17, 2014 OK - zo eenvoudig kan het zijn. Dank voor de reactie. Quote
Question
eldeka
Wellicht was mijn onderstaand verzoekje bij Tips en Tricks niet goed geplaatst want niemand reageerde en dat zijn we niet gewoon!
Mijn verzoekje...
Sneltoetsen in FM v13 lijken niet altijd correct te werken op een AZERTY
bv. Vorige en Volgende record enz... Cmd ^ of Ctl ^ enz...
Dit is niet echt belangrijk maar soms toch handig.
Iemand een tip waar hieromtrent ergens duidelijkheid kan gevonden worden?
Op het forum, de Help van FM, het internet... al menige pogingen gedaan maar geen resultaat gevonden dat correct werkt.
Iemand een idee waarvoor dank.
2 answers to this question
Recommended Posts