Skidip Posted September 17, 2003 Posted September 17, 2003 Beste filemakerweters, Is er mogelijk al een template of iets dergelijks om salarisverwerking in filemaker te doen? Dit is ten behoeve van een uitzend/detacheringsorganisatie. Ik kan er op het net en hier in het forum niets over vinden. Alvast dank, Robert Quote
0 Dr_Flash Posted September 17, 2003 Posted September 17, 2003 Ik weet niet of er zo'n template bestaat maar ik kan het me nauwelijks voorstellen omdat de eisen aan een salarisadministratiesysteem sterk verschillen van bedrijf tot bedrijf. Los daarvan heb ik zelf een broertje dood aan templates, daar leer je namelijk geen moer van. Uiteindelijk ben je dan een tijd bezig met een template zonder dat je dan eigenlijk begrijpt hoe sommige dingen werken. Maar goed, dat is mijn mening.... Quote
0 Dr_Flash Posted September 17, 2003 Posted September 17, 2003 Mocht je het toch willen weten, de Sjablonen staan hier: C:\Program Files\FileMaker\FileMaker Pro 6\Sjablonen Quote
0 Skidip Posted September 17, 2003 Author Posted September 17, 2003 Dr Flash ik kan mij goed vinden in jouw mening over templates, ik wil ook graag weten hoe het allemaal werkt en met elkaar verbonden is. Enkel zou het mogelijk handig zijn als voorbeeld/gedachtegang van hoe dit op te zetten. En vooral ook de wetenschap van hoe wat er in zou moeten zitten. Staat er salarisadministratie tussen de sjablonen, dat ga ik dan nog eens checken. Of dat is meer enkel die personeelsdossier template? Robert Quote
0 jw Posted September 17, 2003 Posted September 17, 2003 Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat er geen templates voor zijn omdat de salarisadm. zeer kan varieren per bedrijf, bedrijfstak en land. Ik ken wel een filemaker-ontwikkelaar (niet zelf) die met filemaker een salarisadm. heeft. Quote
Question
Skidip
Beste filemakerweters,
Is er mogelijk al een template of iets dergelijks om salarisverwerking in filemaker te doen? Dit is ten behoeve van een uitzend/detacheringsorganisatie.
Ik kan er op het net en hier in het forum niets over vinden.
Alvast dank,
Robert
4 answers to this question
Recommended Posts