Jump to content

reageren in een andere taal mag niet


DJ_Lucv

Recommended Posts

Posted

Leuk hoor, geeft AVD een reactie, mag ik er geen meer posten: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=898 Alleen beheerder mogen reageren in een andere taal, zou je dit ook discriminatie mogen noemen? :wink: Ik heb toch duidelijk vrijheid van meningsuiting, in de taal die ik zelf wil?

 

Verder is het niet zo dat ik iets tegen correct Nederlands heb, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al wel.

Posted

Moim zdaniem, to w ogóle nie ma sensu. Kazdy czlowiek jest wolny wybrac jezyk pisania. Czy ale jest takie jasne dla innych ludzi, to inne pytanie. Mam wrazenie ze z tego powodu mamy te regule. A jesli ktos sie nie zgodzi z takimi regulami, to on tu chyba juz nie jest na poprawnym miejscu, i ewentualnie musimy sie z nim pozegnac ;) Mam ale nadzieje ze nie bedzie takie straszne :)

Posted
Leuk hoor, geeft AVD een reactie, mag ik er geen meer posten: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=898 Alleen beheerders mogen reageren in een andere taal, zou je dit ook discriminatie mogen noemen? :wink: Ik heb toch duidelijk vrijheid van meningsuiting, in de taal die ik zelf wil?

U hebbu gelijk, DJ, maar het is op jouw advies (remember??) dat ik die thread naar Other Languages gezwierd heb, en net zoals jij kan ik er nu zelf niet meer aan :cry: . Laat ons dat dan maar beschouwen als onze prullenmand: veel meer was de inhoud van die vraag trouwens niet waard, en we maken ons hier serieus zorgen over de reputatie van ons aller FileMaker wanneer o*** als die vraagsteller zich bij mensen aandienen als professionals. :evil::evil:

 

PS Zodra de Beheerder (= de grote baas) terug thuis is, zullen we hem vragen dit draadje terug te zetten naar zijn oorspronkelijke plaats.

Posted
Moim zdaniem, to w ogóle nie ma sensu.

 

Tak, tak, rozumiem.

 

Ach, AVD heeft geen poot om op te staan, zeg ik: hij is zelf met Latijn begonnen!

 

Et pour les francophones la même chose. :P

 

Le Foempèr

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...