DJ_Lucv Posted September 18, 2003 Posted September 18, 2003 Leuk hoor, geeft AVD een reactie, mag ik er geen meer posten: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=898 Alleen beheerder mogen reageren in een andere taal, zou je dit ook discriminatie mogen noemen? Ik heb toch duidelijk vrijheid van meningsuiting, in de taal die ik zelf wil? Verder is het niet zo dat ik iets tegen correct Nederlands heb, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al wel. Quote
Dr_Flash Posted September 18, 2003 Posted September 18, 2003 Moim zdaniem, to w ogóle nie ma sensu. Kazdy czlowiek jest wolny wybrac jezyk pisania. Czy ale jest takie jasne dla innych ludzi, to inne pytanie. Mam wrazenie ze z tego powodu mamy te regule. A jesli ktos sie nie zgodzi z takimi regulami, to on tu chyba juz nie jest na poprawnym miejscu, i ewentualnie musimy sie z nim pozegnac Mam ale nadzieje ze nie bedzie takie straszne Quote
DJ_Lucv Posted September 18, 2003 Author Posted September 18, 2003 Mais biën, ach whatever, het kan in ieders geval niet. En dat terwijl ik het wel zou willen! Quote
AvD Posted September 18, 2003 Posted September 18, 2003 Leuk hoor, geeft AVD een reactie, mag ik er geen meer posten: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=898 Alleen beheerders mogen reageren in een andere taal, zou je dit ook discriminatie mogen noemen? Ik heb toch duidelijk vrijheid van meningsuiting, in de taal die ik zelf wil? U hebbu gelijk, DJ, maar het is op jouw advies (remember??) dat ik die thread naar Other Languages gezwierd heb, en net zoals jij kan ik er nu zelf niet meer aan . Laat ons dat dan maar beschouwen als onze prullenmand: veel meer was de inhoud van die vraag trouwens niet waard, en we maken ons hier serieus zorgen over de reputatie van ons aller FileMaker wanneer o*** als die vraagsteller zich bij mensen aandienen als professionals. PS Zodra de Beheerder (= de grote baas) terug thuis is, zullen we hem vragen dit draadje terug te zetten naar zijn oorspronkelijke plaats. Quote
DJ_Lucv Posted September 19, 2003 Author Posted September 19, 2003 Toch vreemd dat je het daar wel neer kunt zetten maar verder niets. Die opmerking over het verplaatsen was trouwens cynisch bedoel Quote
De Foemper Posted September 20, 2003 Posted September 20, 2003 Moim zdaniem, to w ogóle nie ma sensu. Tak, tak, rozumiem. Ach, AVD heeft geen poot om op te staan, zeg ik: hij is zelf met Latijn begonnen! Et pour les francophones la même chose. Le Foempèr Quote
Dr_Flash Posted September 20, 2003 Posted September 20, 2003 Is het niet "Foumpèr" DF? Pozdrowienia, DF Quote
AvD Posted September 21, 2003 Posted September 21, 2003 Ach, AVD heeft geen poot om op te staan Voorlopig nog wel, twee zelfs. Morgenavond zien we wel verder... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.