In B2 staat een import/export routine om gegevens naar B4 te pompen.
Dit script is aan te roepen in zowel B1 als in B2 zelf.
Het script eindigt, indien er gegevens zijn te im/exporteren in B4.
Ik gebruik door al mijn files een universele layout, zo ook in B4, dus ik kan
vanuit B4 terug springen naar de andere bestanden.
Op die layout staat echter ook een knopje TERUG, die je terug laat gaan naar de
laatste layout.
Welnu, dit is natuurlijk geen probleem indien je in het zelfde bestand blijft maar hoe krijg ik het nu voor elkaar om naar het juiste bestand / layout terug te springen?
De wijze die ik voor ogen heb (met 0/1 tellers, gaat best wel werken, maar is veel werk. Ik zou ook kunnen kiezen voor twee afzonderlijke scripts, met daaraan gekoppelde subscripts...
Wie heeft hiervoor een handige oplossing, ik zie het even niet?
Question
Arnoud
Dit is een leuke.
Ik heb een een achttal bestandjes.
In B2 staat een import/export routine om gegevens naar B4 te pompen.
Dit script is aan te roepen in zowel B1 als in B2 zelf.
Het script eindigt, indien er gegevens zijn te im/exporteren in B4.
Ik gebruik door al mijn files een universele layout, zo ook in B4, dus ik kan
vanuit B4 terug springen naar de andere bestanden.
Op die layout staat echter ook een knopje TERUG, die je terug laat gaan naar de
laatste layout.
Welnu, dit is natuurlijk geen probleem indien je in het zelfde bestand blijft maar hoe krijg ik het nu voor elkaar om naar het juiste bestand / layout terug te springen?
De wijze die ik voor ogen heb (met 0/1 tellers, gaat best wel werken, maar is veel werk. Ik zou ook kunnen kiezen voor twee afzonderlijke scripts, met daaraan gekoppelde subscripts...
Wie heeft hiervoor een handige oplossing, ik zie het even niet?
4 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.