Michel Posted September 20, 2003 Posted September 20, 2003 Met de functie "Max(veld...)" kun je de grootste waarde bepalen. Ik wil de grootste waarde uit een bepaald veld uit mijn volledige database bepalen, niet enkel uit het huidige record. Wie kan mij op deze schitterende dag de gouden tip bezorgen? Alvast bedankt! Quote
0 DJ_Lucv Posted September 20, 2003 Posted September 20, 2003 (edited) Find all records, sort op het aantal, limit maximaal 1 record. edit:poster hieronder heeft een nettere oplossing, ik ben weer teveel in SQL aan het denken. Edited September 20, 2003 by Guest Quote
0 Dr_Flash Posted September 20, 2003 Posted September 20, 2003 Met een Summary field kan dat. Dan kies je bij opties "Maximum" van het veld waarvan je de grootste waarde wilt hebben. Zie bijgevoegd attachment. de grootste.fp5 Quote
0 Michel Posted September 21, 2003 Author Posted September 21, 2003 Bedankt voor jullie reactie. Deze oplossing werkt perfect! Quote
Question
Michel
Met de functie "Max(veld...)" kun je de grootste waarde bepalen.
Ik wil de grootste waarde uit een bepaald veld uit mijn volledige database bepalen, niet enkel uit het huidige record.
Wie kan mij op deze schitterende dag de gouden tip bezorgen?
Alvast bedankt!
3 answers to this question
Recommended Posts