Ondanks dat de maatschappelijke inzetbaarheid van mijn zoveelste project lager is dan ooit tevoren wil ik gewoon proberen of ik dit in FMP voor elkaar kan krijgen Wat ik wil is het volgende. Er is een invoerveld waarin men een willekeurige lap tekst kan invoeren. Dan klik je op een knop en komt diezelfde tekst er uit maar dan om en om in hoofd- en kleine letters
dus:
invoer: Dit is een voorbeeldje
*klik*
DiT Is EeN VoOrBeElDjE
ik heb al een calculatie gemaakt voor de eerste drie tekens, maar ja, je wil dat natuurlijk eigenlijk in een loopje stoppen dat ophoudt zodra Length (invoer) bereikt is. Alleen, hoe doe je dat in een calculatie? Of wil ik teveel?
Question
Dr_Flash
Ondanks dat de maatschappelijke inzetbaarheid van mijn zoveelste project lager is dan ooit tevoren
wil ik gewoon proberen of ik dit in FMP voor elkaar kan krijgen
Wat ik wil is het volgende. Er is een invoerveld waarin men een willekeurige lap tekst kan invoeren. Dan klik je op een knop en komt diezelfde tekst er uit maar dan om en om in hoofd- en kleine letters
dus:
invoer: Dit is een voorbeeldje
*klik*
DiT Is EeN VoOrBeElDjE
ik heb al een calculatie gemaakt voor de eerste drie tekens, maar ja, je wil dat natuurlijk eigenlijk in een loopje stoppen dat ophoudt zodra Length (invoer) bereikt is. Alleen, hoe doe je dat in een calculatie? Of wil ik teveel?
10 answers to this question
Recommended Posts