De Foemper Posted September 23, 2003 Posted September 23, 2003 Hierbij alles wat u wou weten over de tweede Clarify Confituursessie. Zaterdag 27 september 2003, de presentaties beginnen om 13u (kom dus wat vroeger om kennis te maken, vanaf 12.00u) Programma 13u Stef: portalmagic, navigatietechnieken, de truukendoos gaat open. 14u Sanne: de ins en outs van plug-ins 15u jw, de relatietherapeut: er is leven na de 1:n relatie 16u Q&A, shooting the shit, gooi het in de groep, gewoon de open debatcultuur naar het poldermodel zeg maar (en we hebben nog een presentatie in de mouw indien we tijd over hebben). Doorlopend: tentoonstelling van strings. Breng de uwe mee! Bovenstaande schema is niet in beton gegoten, we werken met glijdende uren naargelang de feedback van de toeschouwers ; het zijn hoogst interactieve sessies voor en door de forumleden. Voorlopige deelnemerslijst danny stef arnoud jw jean sanne dr flash pw duckie avd vbaren Koen Freaky DF Diegenen uit het lijstje die niet komen opdagen, riskeren pek en veren. Hun volgende vraag op het forum zal slechts op schamper hoongelach onthaald worden! Projector en scherm is aanwezig, breng je laptop mee, je kan via ons netwerk op het Internet (1,5M down, 256k up). Catering: fris, bakje trappist, en we hebben nog wat citroenjenever over van vorig jaar. Rond 18u zullen er wellicht wat mensen samen uit eten gaan ; diverse restaurants, pitatenten en frietkoten op loopafstand. Adres Clarify Seminariegebouw Amerikalei 164 2000 Antwerpen Tel +32-32389986 http://www.maporama.com/share/Map.asp?MapID=C8F22AC8%2DB786%2D477C%2D99D6%2D46871AA791B0&PDT=mapomap Met de wagen Vanuit Nederland: de Ring Antwerpen helemaal afrijden richting Gent, afslag Antwerpen Centrum nemen (de laatste afslag voor de Kennedytunnel) Na 200m, aan de spitsing op de afrit zelf nog, links aanhouden. Je komt dan aan verkeerslichten. Vanuit Gent: rechts aanhouden in de Kennedytunnel, *meteen* na de tunnel afslag Antwerpen Centrum nemen, links aanhouden tot aan de lichten. Aan de lichten, aan het einde van de afrit, naar links de Singel op. Rechts aanhouden, na 100m aan de lichten rechts de Amerikalei opdraaien (er is slechts 1 rijstrook vanwege de werken). Na 150m aan de eerste lichten links afslaan (je steekt de Amerikalei over, en rijdt de Van Hoornestraat in, óf je maakt een U). Je bent er al: Amerikalei 164 is de hoek aan de linkerkant, boven de Fortis bank. Met het openbaar vervoer Raadpleeg www.ns.nl en www.nmbs.be. Er is om het uur een trein vanuit NL. Let op, wegens de TGV werken stopt de trein uit NL in Antwerpen-Berchem, je moet dan nog even 5 minuten sporen naar Antwerpen Centraal. In Antwerpen-Centraal neem je de grote uitgang links, ga rechtdoor 300 m de De Keyserlei af, steek de Frankrijklei over. Daar is een halte voor bus 1 en 23, en tram 4, 12 en 24. Die brengen je allemaal naar de Amerikalei, in ongeveer 7 minuten. www.delijn.be Tot zaterdag! De Foemper Quote
Dr_Flash Posted September 23, 2003 Posted September 23, 2003 Tentoonstelling van Strings, breng de uwe mee! Toch weer een taalprobleem? Ik heb geen idee van wat hier bedoeld wordt. Of ja, wel een idee natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat DAT ermee bedoeld wordt Quote
AvD Posted September 27, 2003 Posted September 27, 2003 Nee, serieus, en alle gekheid op een stokje: dit was een buitengewone namiddag. De harde kern vandaag aanwezig, zal later trots aan zijn kleinkinderen kunnen zeggen: "Ik was daarbij". Aan Jenny en De Foemper: vanaf vandaag schrijven we de Foemper met een kleine d. Er zijn er al voor minder in de adelstand verheven. Dank voor de infrastructuur, de catering en vooral het rustig maar feilloos werkend organisatietalent. Aan de drie sprekers: dank voor de kostbare bijdragen. Hopelijk hebben ze gemerkt hoe nota genomen werd van hetgeen ze vertelden en op het scherm toverden. Bijzondere dank ook aan Sanne die als enige vrouw in het macho-gezelschap onwrikbaar overeind bleef in de branding. Geen golf ging ze uit de weg, integendeel: dwong ze ene stoere kerel niet haar precies uit te leggen waarom nou net de vrouwen de 800-resolutie verkiezen?! Dank natuurlijk nog aan alle aanwezigen. Dat deze harde kern de boodschap moge uitdragen: wie dit gemist heeft, heeft een vergissing begaan, zo simpel is dat. En last, but certainly not least, dank aan de fee die plots verscheen temidden van een geurige bloemenweelde. Ik geef eerlijk toe: nog nooit ben ik zo verrast geweest. Ik zal dan al wel wat postings neergeschreven hebben, maar deze keer was ik sprakeloos! Quote
Sanne Posted September 27, 2003 Posted September 27, 2003 (edited) En hier is het bewijs: Het complete fotoverslag: http://62.216.8.84/~sanne/2econfrituursessie/ Edited October 1, 2003 by Guest Quote
Arnoud Posted September 27, 2003 Posted September 27, 2003 Het was leerzaam en erg gezellig, bedankt voor de organisatie! Quote
dannydv Posted September 28, 2003 Posted September 28, 2003 Iedereen bedankt voor de schitterende namiddag en de gezellige avond ! Ook mijn foto's komen er aan. 2e Clarify Confituursessie :-dannydv. Quote
dannydv Posted September 28, 2003 Posted September 28, 2003 En hier is het bewijs: http://62.216.8.84/~sanne/2econfrituursessie/ De andere foto's volgen later! Sanne, ik vind je gekozen naamsverandering wel leuk. Con-frituur-sessie Quote
vbaren Posted September 28, 2003 Posted September 28, 2003 Het was een gezellige middag en avond. Ik heb genoten en lekker kunnen napraten met Sanne op de rit terug, o.a. over het feit dat een deel van de Vlaamse gesprekken aan ons voorbij zijn gegaan. Dank voor de gastvrijheid en versnaperingen! Leuke foto's tot nu toe Danny en Sanne! Welterusten! Bart Quote
Stef Posted September 28, 2003 Posted September 28, 2003 Inderdation ! Gezellig, leerijk, fun en ook nog lekker bij onze sympathieke Griek. Ook mijn dank aan de Foemper en ook nogmaals aan Peter die als een ware idealist uren vrije tijd aan het forum spendeert, dit op voor- en achtergrond. Knap ook van de verre Nederlanders die toch wel zo’n 4 uur reizen hebben geïnvesteerd en van Sanne die de bergen testosteron moest trotseren, maar daar als een ware First Lady met glans in geslaagd is ! En nu geduldig aftellen tot volgend jaar. In het sportpaleis met weerom vuurwerk voor André, want laat ons eerlijk zijn : is hij nog te passeren ? Nog ne schone zondag, Stef Quote
Dr_Flash Posted September 28, 2003 Posted September 28, 2003 Ik vond het heel erg gezellig en zeer leerzaam, zeker de moeite waard om eens helemaal naar het tropische zuiden af te zakken Ik heb gelukkig mijn naam nog eer aan kunnen doen door onze hoffotografe in actie te betrappen Meer foto's op http://home.tiscali.nl/sb067358/Confrituursessie Quote
Duckie Posted September 29, 2003 Posted September 29, 2003 Ik kan me alleen maar aansluiten bij de voorgaande berichten. De rit naar Antwerpen was het zeker waard (ondanks de omrit en file op de terugweg ). Heb tijdens de presentaties en tussen de regels door weer een hoop opgestoken, hetzij over Filemaker, hetzij over de fameuze Belgische bieren (dank aan de Foemper).... Ik wacht versie 3 in spanning af! Quote
Freaky Posted September 29, 2003 Posted September 29, 2003 o.a. over het feit dat een deel van de Vlaamse gesprekken aan ons voorbij zijn gegaan Dannydv hier heb jij toch wel een passend antwoord op. Post maar eens dat lijstje "nieuwe" woorden Quote
dannydv Posted September 30, 2003 Posted September 30, 2003 (edited) ik leerde inderdaad een paar nieuwe woorden, en verbaasde mij zelfs een beetje over de Nederlandstalige OS X die ik 2 keer op de projector zag verschijnen. Wat zou dit betekenen: - een treklijstje - een verloopje Het doet mij een beetje denken aan de Fransen die een officieel eigen woord hebben voor email, nl couriel (courier electronique) Zo leert een mens altijd bij ! Edited September 30, 2003 by Guest Quote
Arnoud Posted September 30, 2003 Posted September 30, 2003 Treklijstje? Ook als Hollander weer wat geleerd. Quote
Sanne Posted October 1, 2003 Posted October 1, 2003 Het foto-verslag van Sanne: http://62.216.8.84/~sanne/2econfrituursessie/ Quote
dannydv Posted October 2, 2003 Posted October 2, 2003 Je hebt er een leuke serie van gemaakt. Dank je wel ! Quote
JeanWM Posted October 2, 2003 Posted October 2, 2003 Aan alle photo-shooters : bedankt. Het feit dat ik min of meer ben kunnen wakker blijven bewijst dat het goed - gezellig en tof was... Kijk al uit naar de volgende - onder welke vorm dan ook..... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.