jw Posted September 24, 2003 Posted September 24, 2003 Diverse van jullie hebben het wellicht ook gelezen: "we came to the conclusion that it might be a good idea to organize a (semi-) european FSA meeting with FSA members from France, Belgium, Holland" Ze zijn net te laat voor de Confifuursessie, maar hiermee groeit de Confituursessie wellicht nog uit tot een ware Developpersconference voor Europa. We kunnen een persbericht doen uitgaan, dan krijgt het vast aandacht van allerlei kanten. Ik denk alleen dat de accomodatie bij de Foemper iets aan de kleine kant zou zijn. Laten we het maar zo houden. Tot zaterdag, ik zie ernaar uit. jw Quote
Dr_Flash Posted September 24, 2003 Posted September 24, 2003 Diverse van jullie hebben het wellicht ook gelezen:Ze zijn net te laat voor de Confifuursessie, maar hiermee groeit de Confituursessie wellicht nog uit tot een ware Developpersconference voor Europa. Hoezo te laat? Als ze aardig naar De Foemper kijken kunnen ze toch nog wel een tweepersoons verkennende expeditie uitrusten? Quote
dannydv Posted September 24, 2003 Posted September 24, 2003 Een BeNeFra Devcon ! Waarom niet ? Ik weet wel uit goede bron dat ook de Duitsers geinteresseerd zijn. Een BeNeGeFra dan Quote
Dr_Flash Posted September 25, 2003 Posted September 25, 2003 Moet Luxemburg nog bekeerd worden of zo? Quote
AvD Posted September 27, 2003 Posted September 27, 2003 Na het spetterende success van de 2de confituursessie is dit zeker het overwegen waard. Over de naam en zo, de precieze formule en wat nog allemaal, kan nog uitvoerig gepraat worden. Count me in! Quote
dannydv Posted September 28, 2003 Posted September 28, 2003 Er werden later op de avond nog wel meer namen geopperd. bvb de NAFO (zeker in Nederland op dezelfde manier uitgesproken als de NAVO, horen jullie het verschil ?) Noord Atlantische FileMaker Organisatie (North Atlantic FileMaker Organisation) meertalig zelfs ... Quote
AvD Posted September 28, 2003 Posted September 28, 2003 NAFO ?.. Awel, dat klinkt nog zo slecht niet! By the way, dank voor de knappe foto's (en kan je mij offline een idee geven welke investering tegenover dat toestel staat?) Quote
Recommended Posts