Ptje Posted July 29, 2014 Posted July 29, 2014 Hallo, In FM13 krijg ik het niet voor elkaar om de "omlijningen" bij "Repeating Fields" op een print-out te krijgen (alsook Preview mode). Een omlijning van 1pt is voorzien in het "Appearance" pallet. In de Browse mode worden ze gewoon weergegeven. Hoogstwaarschijnlijk heeft het iets met de thema's te maken maar vind geen oplossing. In FM7 heb ik de omlijning regelmatig gebruikt en was geen probleem. Ik ken de voordelen om beter een relatie op te zetten maar is momenteel niet van toepassing. Heeft er iemand een suggestie waar ik in FM13 moet gaan zoeken ? Alvast bedankt Peter Quote
0 Ptje Posted July 30, 2014 Author Posted July 30, 2014 Hallo Felix, Bedankt voor m'n probleempje te testen. Ik heb je toegestuurd bestandje geopend. In "Browse mode" zie ik wel degelijk de omlijning. Als je naar "Preview mode" gaat, zie ik geen lijnen meer. Alsook ik een ingevuld record afdruk, komen er geen lijnen op de afdruk te staan. Misschien heeft het iets te maken met het OS. Ik werk met een Apple versie. Ik tracht mijn test deze namiddag eens op een Windows computer uit te voeren. Kan je nog even bevestigen of je in "Preview mode" of een print-out, lijntje verkrijgt ? Alvast bedankt voor de opvolging. Gr. Peter Quote
0 Ptje Posted July 31, 2014 Author Posted July 31, 2014 Fantastisch ... zoveel zoekwerk en niets vinden. Heb verschillende Google opdrachten uitgevoerd maar nergens de verwijzing naar de "layout setup". Nu kan ik alvast verder. Super bedankt Felix voor de oplossing ! Quote
Question
Ptje
Hallo,
In FM13 krijg ik het niet voor elkaar om de "omlijningen" bij "Repeating Fields" op een print-out te krijgen (alsook Preview mode).
Een omlijning van 1pt is voorzien in het "Appearance" pallet.
In de Browse mode worden ze gewoon weergegeven. Hoogstwaarschijnlijk heeft het iets met de thema's te maken maar vind geen oplossing.
In FM7 heb ik de omlijning regelmatig gebruikt en was geen probleem.
Ik ken de voordelen om beter een relatie op te zetten maar is momenteel niet van toepassing.
Heeft er iemand een suggestie waar ik in FM13 moet gaan zoeken ?
Alvast bedankt
Peter
4 answers to this question
Recommended Posts