Wellicht ietwat off-topic, maar serieus genoeg om niet in het café te behandelen, denk ik.
Op de frituursessie kwam ter sprake dat het automatisch inloggen op het forum bij iemand niet wilde werken. Als je inlogt kun je op het keuzeveld "automatisch inloggen" klikken. Ikzelf log ook automtisch in, en heb er geen enkel probleem mee: op geen van de computers waarbij ik het aan heb staan (en op vergelijkbare wijze op geen van de andere fora die ik bezoek).
Wat ik echter WEL heb gemerkt, is dat het NIET werkt als ik mezelf braaf UITLOG.
Dus wat ik doe, is mezelf 1 keer inloggen + aangekruisd keuzeveld. Vervolgens doe ik mijn ding op het forum en stop daarmee door op het sluitvlak van het venster te klikken, of door te gaan naar een andere website. Ik klik in geen geval op "Uitloggen [sanne]".
Question
Sanne
Wellicht ietwat off-topic, maar serieus genoeg om niet in het café te behandelen, denk ik.
Op de frituursessie kwam ter sprake dat het automatisch inloggen op het forum bij iemand niet wilde werken. Als je inlogt kun je op het keuzeveld "automatisch inloggen" klikken. Ikzelf log ook automtisch in, en heb er geen enkel probleem mee: op geen van de computers waarbij ik het aan heb staan (en op vergelijkbare wijze op geen van de andere fora die ik bezoek).
Wat ik echter WEL heb gemerkt, is dat het NIET werkt als ik mezelf braaf UITLOG.
Dus wat ik doe, is mezelf 1 keer inloggen + aangekruisd keuzeveld. Vervolgens doe ik mijn ding op het forum en stop daarmee door op het sluitvlak van het venster te klikken, of door te gaan naar een andere website. Ik klik in geen geval op "Uitloggen [sanne]".
8 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.