jw Posted September 28, 2003 Posted September 28, 2003 Ik kan geen nieuwe draad toevoegen onder Other Languages. Is het ons doel hier de fora van europa te verzamelen? Dan weet Arnoud het Spaans talig forum, al hoewel, naar zijn zeggen, is er niet veel activiteit. Ik kan het Zweeds forum aanreiken. Dat bevindt zich onder: http://www.studentlitteratursoftware.se/forum/ en kies dan voor 'Filemaker' Op dit forum wordt dagelijks gepost, de voertaal is zweeds. Quote
DJ_Lucv Posted September 29, 2003 Posted September 29, 2003 Hier hetzelfde probleem, niet zo dubbelposten he JW: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=902 Maar zoals ik ook al gezegd heb(klik) kan dit wel even duren. Overigens is er nog een probleempje met de rechten: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=706 Dus admin->aan de klik! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.