Stef Posted September 29, 2003 Posted September 29, 2003 Daar ik niet meer zo thuis ben op de Mac... Klant vraagt syncronisatie Filemaker op OSX met PalmOS (géén Mobile!). Door wat onderzoek ben ik tot een produkt FMSync gekomen. Iemand daar ervaring mee? En zoja, pro's en cons? Zijn er betere alternatieven? Dank! Stef Quote
0 vbaren Posted September 29, 2003 Posted September 29, 2003 Stef, Ik heb vroeger goede ervaringen opgedaan met FMSync in combinatie met JFile. Was eigenlijk wel verrast dat het nog steeds bestaat, want destijds gaf men aan te stoppen met de productie. Kijk ook eens bij VizMotion VizSync op www.vizmotion.com Heb hier overigens ook geen ervaring mee! Ik gebruik nu FMMobile. Bart Quote
0 Stef Posted September 30, 2003 Author Posted September 30, 2003 VizSync lijkt me inderdaad een betere oplossing. Dankjewel, Bart! Quote
Question
Stef
Daar ik niet meer zo thuis ben op de Mac...
Klant vraagt syncronisatie Filemaker op OSX met PalmOS (géén Mobile!). Door wat onderzoek ben ik tot een produkt FMSync gekomen. Iemand daar ervaring mee? En zoja, pro's en cons? Zijn er betere alternatieven?
Dank!
Stef
2 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.