Jump to content
  • 0

som van een portaal

zorro

Question

Vraag

In ge-upload demo fmp bestand kan je in "ingaven bewerken" verschillende facturen aanmaken met een, deel materiaal en een deel ereloon. Hier zie je de factuur en om het totaal van de erelonen en het totaal van de materialen te bereken is het geen probleem. Als je op de knop factuur klikt kan je de al dan niet betaalde facturen vinden met het totaal ervan , nu zou ik het totaal opgesplitst willen in 1) totaal ereloon en materiaal van de gewenste periode ... Kan iemand me daarbij helpen?

Mvg

DAvid

Test.fmp12.zip

13 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Idd daar had ik ook aan gedacht , maar probleem is dat ik niet zie hoe ik die aan elke record kan meegeven, laat staan erop zoeken...

Was is het weer zoals gewoonlijk eenvoudig om het mee te geven maar ik zie het niet ...

In ieder geval bedankt voor de reactie

David

• 0

Hey Felix

Idd sorry dat ik niet gedaan heb zoals je zei, was inderdaad misschien beter geweest , maar heb het opgelost via portalen ( wat ik steeds gebruik uit gewoonte)

Ik heb een automatische berekening gedaan van de datum van de - ingave in tabel lijnen en heb een relatie gemaakt met een extra tabel Overzicht facturen met als relatie " gezocht jaar" en "jaar te zoek" en in een portaal wordt nu de factuur nummer met het bedrag van de gezochte waarde ( ereloon , materiaal of andere) met daar naast het totaal...

Dus helemaal hetgeen ik zocht !

Bedankt voor de moeite en hulp !!!!