Ik heb vandaag een presentatie bijgewoond van de jongens van Servoy en nou is het gekke dat ik daar louter lovende en positieve geluiden hoorde over dat pakket.
Nou maakt de presentatie dat op zich dubbel en dwars waar, maar toch ben ik benieuwd naar de eventuele downsides die daar natuurlijk niet aan de orde zijn geweest.
Dus bijvoorbeeld bugs in het systeem of gewoon onhandigheden in werkwijze ofzo...
Wie heeft al een beetje aangeklooid en kan daar zijn licht op doen schijnen?
Question
Duckie
Ik heb vandaag een presentatie bijgewoond van de jongens van Servoy en nou is het gekke dat ik daar louter lovende en positieve geluiden hoorde over dat pakket.
Nou maakt de presentatie dat op zich dubbel en dwars waar, maar toch ben ik benieuwd naar de eventuele downsides die daar natuurlijk niet aan de orde zijn geweest.
Dus bijvoorbeeld bugs in het systeem of gewoon onhandigheden in werkwijze ofzo...
Wie heeft al een beetje aangeklooid en kan daar zijn licht op doen schijnen?
2 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.