Jump to content
  • 0

servoy survey

Duckie

Question

Posted

Ik heb vandaag een presentatie bijgewoond van de jongens van Servoy en nou is het gekke dat ik daar louter lovende en positieve geluiden hoorde over dat pakket. :wink:

Nou maakt de presentatie dat op zich dubbel en dwars waar, maar toch ben ik benieuwd naar de eventuele downsides die daar natuurlijk niet aan de orde zijn geweest.

Dus bijvoorbeeld bugs in het systeem of gewoon onhandigheden in werkwijze ofzo...

Wie heeft al een beetje aangeklooid en kan daar zijn licht op doen schijnen?

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Ik werk nu (met succes!) al zo'n 6 maanden met Servoy. Als je dit gewend bent, wil je (moet soms wel) NOOIT meer terug. Er zitten heel af en toe nog wat bugs (schoonheids foutjes) in, maar worden vaak bij melding binnen NOTIME opgelost! Ook hebben ze een GROOT luisterend oor voor suggesties, in aanpassing, manieren van werken, nieuwe wensen. Ik geloof dat er binnen die 6 maanden alleen al zo'n 30 wensen van developers zijn ingewilligd en geimplementeerd.

Het zijn niet alleen lovende woorden, maar Servoy bewijst het ook!

Ook Stef en AvD en ondergetekende waren aanwezig bij het eerste seminar, in Mei geloof ik.

Je moet alleen wel de toepassingen er voor vinden.

• 0
Posted

Hi Duckie,

Voor dat deze thread zal ontaarden in een discussie over Servoy.

De enige manier om antwoord op je vragen te krijgen is om ZELF met Servoy aan de gang te gaan. En dan bedoel ik niet iets 'aanklooien' maar bouw eens na wat je al in FMP hebt gemaakt. En surf ook eens naar het forum!