bram Posted October 2, 2003 Posted October 2, 2003 Hallo guru's. Ik gebruik al een tijdje FaxExpress samen met Filemaker om vanop OS9 te kunnen faxen vanuit FileMaker. Kent iemand een oplossing op hetzelfde te doen van in OSX? Quote
0 rmw Posted October 2, 2003 Posted October 2, 2003 Wachten op Panther (10.3)? Daar zit faxen in het systeem. Ik weet dat je er nu niet veel aan hebt Quote
0 bram Posted October 3, 2003 Author Posted October 3, 2003 Heb ondertussen een mogelijke oplossing via Pagesender 3.1, samen met Applescript. Trouwens, de support van die gasten is fenomenaal. Ik kocht een licentie van de 2, heb gisteren een 3.1 versie gedownload, en twee mailtjes gestuurd met vragen, bijna binnen het uur antwoord op mijn vraagjes. Vond een klein bugje in hun AppleScript voor FileMaker demo, half uurtje later nieuwe scriptje in de mailbox. Way to Go!! PageSender werkt trouwens als Printer in OSX. Me Happy Quote
Question
bram
Hallo guru's.
Ik gebruik al een tijdje FaxExpress samen met Filemaker om vanop OS9 te kunnen faxen vanuit FileMaker.
Kent iemand een oplossing op hetzelfde te doen van in OSX?
2 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.