zorro Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Vraagje Ik heb een database waar ik in containers PDF'n sleep , op mac kan ik in container mooi doorscrollen door pdf , op windows 7 geen probleem Ik doe nu een test op een microsoft surface pro 2 met Windows 8.1....en het werkt niet ... Iemand een idee ? MVg David Quote Link to comment
0 zorro Posted January 8, 2015 Author Share Posted January 8, 2015 Opmerkelijk is dat de ingevoerde gegevens op de surface pro( Windows 8.1) bij importeren gewoon perfect zichtbaar zijn op iMac ... Dus ligt aan toestel of aan Windows 8... Wou dit even in de groep gooien ... Greets David Quote Link to comment
0 menno Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 Heb je wel Adobe-Reader geïnstalleerd op die 8.1? Op windows wordt standaard het programma "Reader" van Microsoft ipv Adobe geïnstalleerd. Filemaker heeft in de achtergrond Adobe-Reader nodig om interactief PDF's te kunnen tonen (en de keuze "insert PDF" beschikbaar te maken in een containerveld). Quote Link to comment
0 zorro Posted January 8, 2015 Author Share Posted January 8, 2015 Ja geïnstalleerd , zelfs als ik vanuit container pdf terug exporteer is er een problee aangezien pdf niet geëxporteerd wordt maar onleesbare file is. Idem met een met word document ... Quote Link to comment
0 menno Posted January 8, 2015 Share Posted January 8, 2015 In mijn W8.1 deed hij het ook niet, maar na installatie van Adobe Reader werkte de interactieve (PDF) inhoud in containers prima. Het zal dus aan jouw Surface Pro of jouw specifieke instellingen daarop liggen Quote Link to comment
Question
zorro
Vraagje
Ik heb een database waar ik in containers PDF'n sleep , op mac kan ik in container mooi doorscrollen door pdf , op windows 7 geen probleem
Ik doe nu een test op een microsoft surface pro 2 met Windows 8.1....en het werkt niet ...
Iemand een idee ?
MVg
David
4 answers to this question
Recommended Posts