Ga naar inhoud
  • 0

Kalender


JanDaems

Vraag

Gegroet allen,

 

Ik heb weer een uitdaging waarvoor ik jullie hulp kan gebruiken.

Ik wil een maandkalender voor ons personeel opmaken maar geraak er niet uit.

 

Onze werknemers hebben vaste uurroosters volgens een schema van even en oneven weeknummers.

Elke dag hebben zij maximum 2 verschillende klanten.

Sommige klanten zijn wekelijks, andere klanten zijn 2-wekelijks.

Deze uurroosters heb ik al reeds geruime tijd gemaakt en werken perfect.

 

Nu zou ik graag op het einde van de maand een overzicht hebben beginnende op de eerste dag van de maand en eindigend op de laatste dag van de maand waarin een volledig overzicht staat van alle klanten per werknemer, om op die manier een volledig overzicht te krijgen (per maand) van het aantal gewerkte uren, afgelegde kilometers, ziektedagen,...)

 

Ik heb al allerlei manieren gezocht en geprobeerd om dit op te stellen maar geraak er totaal niet uit, vandaar mijn oproep aan jullie.

Wie heeft een voorstel om hieraan te beginnen?

 

Groeten,

Jan

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het ophalen van de gegevens lukt aardig.

Nu zit ik nog met de uitdaging om een Kalender te maken.

Ik zou graag in een veld de maand selecteren, zodanig dat ik daaronder de opsomming krijg in een lijst vorm van deze maand, zijnde

1 maart

2 maart Klant X

3 maart Klant Y

4 maart Klant Z

5 maart ...

....

31 maart ...

 

Ergens in deze kalender moet ik dan nog een script plaatsen dat aangeeft dat 1 maart de eerste dag van de maand is, dat 2 maart de eerste maandag is van de maand en dat die week een even week is (weeknr. 10) zodanig dat in het uurrooster van het personeel gestart wordt in de EVEN week.

Alle onderdelen op zich kan ik wel definiëren, maar om dit in een kalender / maandoverzicht te gieten loop ik vast.

 

Wie kan me weer verder op weg helpen ?

 

Groeten,

Jan

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...