Ga naar inhoud
  • 0

Invulbare PDF maken


Frank

Vraag

Ik wil een potentiële klant een fiche sturen zoals vb in bijlage(gemaakt in Filemaker natuurlijk).

Ideaal zou zijn dat hij die digitaal kan invullen wat kan als hij Filemaker heeft (Dat is in een ideale wereld).

Het zal dus een invoelbare PDF of een Word file moeten worden.

Is zoiets überhaupt mogelijk?

Alvast bedankt

 

Frank

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk dat het met de MBS plugin moet kunnen.

 

Zelf heb ik toevallig ook net zo'n vraag gehad: een invulformulier van een ministerie van 8 pp (nee, geen belastingformulier).

 

Ik ga eens kijken of we met de MBS plugin verder komen, en anders is de volgende methode denk ik een goede fallback, tenminste als degene die de ingevulde PDF moet ontvangen een print verwacht (of in elk geval niks bijzonders doet qua verwerking):

 

- splits het formulier in afzonderlijke pagina's

- exporteer elke pagina naar een PNG met voldoende resolutie

- maak een layout waar je de PNG als achtergrond gebruikt en exporteer de juiste velden weer als PDF.

 

Als je meerdere pagina's hebt wordt het wat lastiger, maar je kunt natuurlijk alles weer naar 1 PDF exporteren...

 

HE

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...