Peter Wagemans Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Ben ik hier een windows 7 op een oud hpeetje aan het installeren. Deze morgen begonnen. Na 2 uur herstarten denk ik dat ik rond ben. Windows update zegt dat er niets meer is. Na nog een keer herstarten... "beste vriend, je hebt nog 182 updates te installeren". Vanmorgen om 9 uur of zo mee begonnen, het is nu bijna half drie en dat kreng is nog niet klaar met updaten. Bij microzacht hebben ze blijkbaar nog nooit van combined updates gehoord. Quote
Felix Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote
Peter Wagemans Posted January 28, 2015 Author Posted January 28, 2015 Ik moest gewoon ff kunnen zagen. Quote
SuperWimmie Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Dus in 8 uur tijd 182 updates? Gemiddeld is dat 2:45 minuten per update. Valt eigenlijk wel mee. Bij OSX is een enkele update gemiddeld al 1,5 uur Quote
pjotter Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Bij OS X 1,5 uur per update? Sorry maar SuperWimmie je moet echt eens een andere computer nemen...... De update bij 7 is inderdaad een crime heb laatst 7 nieuwe systemen geplaatst met 7 (8,1 wilde men niet) en dit kost een eeuwigheid. Voordeel was wel dat ik de updates op een USB stick heb na installatie alles in een map op de PC en vanwaaruit updaten dan is het nog te doen. Voordeel is wel als dalijk 10 komt zijn we weer een poosje bezig.... Quote
menno Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 De volgende keer eerst even een service-pack van MZ downloaden, dan installeren en meteen de SP er overheen, scheelt je een hoop tijd en ergernis kijk even op http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/service-packs-download#sptabs=win7 Quote
Recommended Posts