Dr_Flash Posted October 4, 2003 Posted October 4, 2003 Ik ga volgend jaar naar Siberië. Enorm gaaf en zo, maar ik ben dus op zoek naar een mooie paklijst. Uiteraard wil ik ook dat graag in Filemaker doen Maar voordat ik weer helemaal vanaf scratch iets ga bouwen, heb ik eigenlijk het idee dat er wel iemand anders iets vergelijkbaars gebouwd en gepubliceerd heeft. Weet iemand ergens een site waar je zoiets kant en klaar kan downloaden? Dan kan ik dat verder gaan uitbouwen..... Of is dat veel te lui gedacht? Quote
Arnoud Posted October 4, 2003 Posted October 4, 2003 Het antwoord is JA. Doc, jij bent zeker in staat snel iets leuks te maken. Dus niet verder zoeken, maar meteen aan de slag!! Kom je er om een of andere reden niet uit dan weet je de weg.... Quote
Dr_Flash Posted October 4, 2003 Author Posted October 4, 2003 Jee wat ken je mij goed..... Ik had inderdaad al gauw iets in elkaar geplempt ging me ook niet zozeer om de FMtechnische kant, maar meer een paklijst om inspiratie uit op te doen van "o ja dat is ook handig om mee te nemen" Maar ja, eigenlijk moet ik hier dus helemaal niet zijn met zo'n vraag...... Mijn fout Trouwens Arnoud, kan je me de laatste versie van Ezelzacht nog eens mailen? Ben wel benieuwd eigenlijk Quote
Arnoud Posted October 4, 2003 Posted October 4, 2003 Bij de laatste Ghost sessie is je mailadres verloren gegaan. Kan je me die mailen? Quote
Dr_Flash Posted October 4, 2003 Author Posted October 4, 2003 Ghost? Was het zo erg? Maar goed, ik ga je mailen Moderator: zie je wel dat we Personal Messages nodig hebben hier? Quote
Recommended Posts