Ga naar inhoud

Welkom bij de nieuwe FileMaker Community... of toch niet?


Aanbevolen berichten

Krijg ik weer zo'n mailtje van FileMaker.

 

"De FileMaker Community is de ideale plek waar u alles kunt leren over het FileMaker Platform. "

 

Tot ik vol verwachting doorklikte naar die vernieuwde site, blijkt alles verder in het Engels te doen te zijn. Misschien toch niet zo'n ideale plek. Als FileMaker NL en/of nu eens 1 keer een link op hun site naar Clarify zou zetten. Hebben ze nog nooit gedaan. Misschien is dat tegen de principes van FileMaker.

Op de US FileMaker site had je vroeger nog wat linkjes staan naar FMForums en zo, nu staat er iets heel grappigs, of moet ik het tragikomisch noemen:

5a758dd38d2f5_ScreenShot2015-01-29at08_44_16.png.f2fcc7ec8a59274413f8c32b31438337.png

Als je op "Learn more" klikt, kom je... op het FileMaker forum terecht, niks third-party forums.

 

Het lijkt me soms of FileMaker heel erg de ogen dicht knijpt en hoopt dat we er gewoon nooit geweest waren. Bedankt FileMaker.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...