Ga naar inhoud
  • 0

Helpfile


BaW01

Vraag

Bij FM zit de helpfile geïntegreerd in het programma (er wordt een nieuw venster geopend). Zo te zien is er echter van een extern programma gebruik gemaakt om de helpfile te maken (WinCHM?). Nu probeer ik ook een helpfile (compiled HTML) 'in te bakken' in het programma (nieuw venster), maar vind alleen maar de mogelijkheid om het extern te laten openen (breng doeltoepassing naar voorgrond). Op zich is dat prima, ware het niet dat wanneer je de doeltoepassing niet sluit, het bij een volgend activeren van het helpscript nogmaals de doeltoepassing wordt geopend, enz. Is hier een oplossing voor?

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Toevallig zag ik deze van een poos geleden nog staan. Het antwoord op mijn destijds gestelde vraag is het opnemen van een knop in je lay-out of een menukeuze en daaraan de opdracht 'Event verzenden' toekennen. Vervolgens opgeven dat de Help-file er als bestand aan gekoppeld moet worden en klaar.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...