bram Posted October 7, 2003 Posted October 7, 2003 Iemand interesse om eens rond de tafel te gaan zitten? Ik ben op zoek naar een Lasso ontwikkelaar. Over het hoe kunnen we praten. Stuur me een mailtje als je interesse hebt. Quote
0 Peter Wagemans Posted October 17, 2003 Posted October 17, 2003 Misschien kan deze url je helpen: http://www.lissalarer.com/ Nee sorry, grapje. Sinds we nu ook forum mail hebben, moeten de kanditaturen binnenstromen, Bram. Quote
Question
bram
Iemand interesse om eens rond de tafel te gaan zitten?
Ik ben op zoek naar een Lasso ontwikkelaar. Over het hoe kunnen we praten.
Stuur me een mailtje als je interesse hebt.
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.