jw Posted October 7, 2003 Posted October 7, 2003 Een layout kan bestaan uit meer dan een part. Om de grootte van een part aan te passen moet je eerst de inhoud van de part aanpassen = deels leegmaken, dan kan je de scheidingslijn van de part met de muis aanpassen. Als je de Alt-toets indrukt en dan de scheidingslijn van de part verplaatst dan kan je over de objecten in de layout heen. Zo komen bepaalde objecten dus na de verplaatsing in een ander part te staan. Quote
AvD Posted October 7, 2003 Posted October 7, 2003 Da's inderdaad een handige tip. Objects die op die manier in twee parts staan worden afgedrukt in het part dat het bovendeel van het object bevat (http://www.avd-ci.be/tip053.htm). Je kan daar leuke dingetjes mee uithalen . Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.