Ga naar inhoud
  • 0

Artikel van popover in lijst zetten


FrederikS

Vraag

Dag allen,

 

Ik heb het gedeelte 'Facturen' omgezet naar 'bestellingen'. Zoals in het standaard formulier heb je dan een popover voor en klant te selecteren en een popover voor een artikel te selecteren.

Wanneer ik het wil gebruiken zie ik de klant/het artikel staan, maar wanneer ik er op klik plaatst hij de klant/ het artikel niet in het veld.

iemand die weet wat ik verkeerd doe? (Felix? :) )

Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Aangepast.

Om een klant te selecteren werkt nu inderdaad.

 

Voor mijn producten heb ik net hetzelfde gedaan maar dit werkt niet.

Ook vreemd dat , wanneer ik in het veld van de producten klik, ik niks manueel kan invoeren.

Ik vermoed dat het ene met het andere te maken heeft?

 

 

Betreft de advanced versie: Het lijkt me zeker een meerwaarde maar ik heb dit enkel voor dit ene project nodig. Eens het klaar is zal ik er gewoon mee werken. Vandaar dat ik het niet zie zitten om daarvoor zoveel meer te betalen.

Link naar reactie
  • 0

Voor mijn producten heb ik net hetzelfde gedaan maar dit werkt niet.

Ook vreemd dat , wanneer ik in het veld van de producten klik, ik niks manueel kan invoeren.

Ik vermoed dat het ene met het andere te maken heeft?

 

 

Dit is ondertussen opgelost. Ik kan nu wel selecteren maar als ik iets wil invoegen doet hij gewoon niets

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...