Filemaker server 5 (alsook upgrade) geïnstalleerd op win NT 4.0 server (volgens de white paper). In 't netwerk een 40tal PC's onder win 95 ,98, xp, met filemaker 5.5.
De bestanden worden perfect gehost.
Ik geraak echter niet in de tast scheduler. Het programma opent, met de 5 iconen, maar een icoon aanklikken heeft geen effect.
Question
klaver
Filemaker server 5 (alsook upgrade) geïnstalleerd op win NT 4.0 server (volgens de white paper). In 't netwerk een 40tal PC's onder win 95 ,98, xp, met filemaker 5.5.
De bestanden worden perfect gehost.
Ik geraak echter niet in de tast scheduler. Het programma opent, met de 5 iconen, maar een icoon aanklikken heeft geen effect.
Ik kan dus onder andere geen backups maken!
Heeft dit te maken met NT 4.0 server?
6 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.