Jump to content
  • 0

Auto Plug-in update via FileMaker Server 5.5

Sanne

Question

Posted

Graag wil ik een bestandje posten wat ik heb gemaakt om uit te leggen hoe dat werkt: het automatisch laten updaten van de versie van geïnstalleerde plug-ins. Niet alleen kun je - via FileMaker Server 5.5 - er voor zorgen dat alle clients van de juiste versie van een plug-in worden voorzien, maar je kunt er ook voor zorgen dat alle clients die de plug-in nog niet geïnstalleerd hebben, van de plug-in worden voorzien.

Ik ben een grote fan van plug-ins!

Het bijgaand bestand is 3-talig: Nederlands, Engels en Duits. Voor onze Belgische vrienden: ik trakteer graag op grote feestmaaltijden in het Claris.net-café voor een Vlaams, Waalse of Franse vertaling!

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Graag had ik het bestand gepost. Maar volgens mij is dat niet mogelijk in het forum genaamd "Plugins".

Administrator: kunnen die rechten worden gewijzigd, of zal ik het bestand in Vraag-en-Antwoord posten? Dan verzin ik zelf wel een vraag, en zal dan als antwoord het bestandje posten ... LOL