Sanne Posted October 15, 2003 Posted October 15, 2003 Mag ik informeren bij onze Belgische vrienden (pak er even een stoel en een pint bij: er staan er nog genoeg in de hoek): ik hoor dat er in Brussel een tentoonstelling over Jacques Brel is. Is die de moeite waard? Mijn lief en ik willen vlak voor Kerstmis een paar dagen in Brussel vertoeven. Quote
JeanWM Posted October 16, 2003 Posted October 16, 2003 Afhankelijk van 'zin' en 'goesting'.... Voor mij wel de moeite.... Go for it.... Quote
AvD Posted October 16, 2003 Posted October 16, 2003 Sanne, als je in Brussel bent en van zeevruchten, oesters, krabben en meer van dat fraais houdt, en dat voor onverwacht lage prijzen: http://www.lesaintgeorges.be/ PS: Waar blijft die kostbare tip van Advisor? snif,snif Quote
Sanne Posted January 10, 2004 Author Posted January 10, 2004 De tentoontelling van Brel is erg tegen gevallen: men ging er blijkbaar vanuit dat je de Franse taal perfect beheerst. Maar dat was voor aanvang niet verteld. Dus we hebben er eigenlijk niet veel van begrepen. Ja, wat we wel begrepen hebben is dat Jaques geen last had van verbale verstopping. De tentoonstelling die wel het hoogtepunt is geworden is "Fatal Attraction" - Dieren op vrijersvoeten, in het Museum voor Natuurwetenschappen. http://www.natuurwetenschappen.be/expos/fatal/flash We hebben ons vergapen aan een Manneke Pis in kerstkostuum (weeeeeiiiird!), de uitgebreide straatnaam-bordjes, een flonkelend stadhuis en zijn in het reuzenrad geweest. Al met al erg genoten van een Brussel-in-Kerstsfeer! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.