Jump to content

Clarify verhuist dit weekend...


Administrator

Recommended Posts

Posted

naar een nieuwe locatie met meer bandbreedte, op nieuw aangekochte machine. Het kan dus even wat lastig zijn dit weekend, omdat domain namen nu eenmaal dingen zijn die niet gemaakt zijn om zomaar van machine te veranderen.

 

Praktisch komt het er op neer, dat je misschien beter dit weekend http://www.clarify.be gebruikt, jawel, "be" vanachter i.p.v. "net". Na een paar dagen zal http://www.clarify.net naar de correcte locatie verwijzen, en dan gebruik je die best weer terug.

 

De server is een 1U rackmountable Pentium 4 met 2.4Ghz CPU, Linux OS, Apache 2, PHP 4.3 en MySQL 4. Deze machine staat nu reeds klaar in het datacenter van Infoware, alleen de database achter het forum moet even overgekopieerd worden, en als er geen ongelukken gebeuren, zal dit maandag volledig achter de rug zijn.

Posted

Deze is beter, en vermits we hier wel kunnen antwoorden maar niet editen:

 

Uw bronzen haren,

Hoog op hun marmeren sokkel,

Zullen wapp'rend in de wind

't Vlaamse dorpsplein sieren.

 

Dus helden van 14-18!

Knars niet over uw lans

Hier staat het beeld

Van Wagemans

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...