Administrator Posted October 16, 2003 Posted October 16, 2003 naar een nieuwe locatie met meer bandbreedte, op nieuw aangekochte machine. Het kan dus even wat lastig zijn dit weekend, omdat domain namen nu eenmaal dingen zijn die niet gemaakt zijn om zomaar van machine te veranderen. Praktisch komt het er op neer, dat je misschien beter dit weekend http://www.clarify.be gebruikt, jawel, "be" vanachter i.p.v. "net". Na een paar dagen zal http://www.clarify.net naar de correcte locatie verwijzen, en dan gebruik je die best weer terug. De server is een 1U rackmountable Pentium 4 met 2.4Ghz CPU, Linux OS, Apache 2, PHP 4.3 en MySQL 4. Deze machine staat nu reeds klaar in het datacenter van Infoware, alleen de database achter het forum moet even overgekopieerd worden, en als er geen ongelukken gebeuren, zal dit maandag volledig achter de rug zijn. Quote
AvD Posted October 16, 2003 Posted October 16, 2003 Uw bronzen haren zullen wapperend in de Vlaamse wind, het dorpsplein sieren hoog boven hun marmeren sokkel. Quote
AvD Posted October 16, 2003 Posted October 16, 2003 Deze is beter, en vermits we hier wel kunnen antwoorden maar niet editen: Uw bronzen haren, Hoog op hun marmeren sokkel, Zullen wapp'rend in de wind 't Vlaamse dorpsplein sieren. Dus helden van 14-18! Knars niet over uw lans Hier staat het beeld Van Wagemans Quote
Peter Wagemans Posted October 17, 2003 Posted October 17, 2003 Ik pink 1 traan weg, André. Zeer mooi. OK, wraak voor uw bloemekes - ik begrijp het... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.