Administrator Posted October 17, 2003 Posted October 17, 2003 (edited) Oef, mijn maag kromp bij mekaar toen ik plotseling zowat 100 posts tekort had na het kopieren van de forum database naar de nieuwe server. Natuurlijk, net zoals bij FileMaker, mag je met MySQL geen kopies maken van open bestanden. Dus nog eens geprobeerd nadat ik opgezocht had dat je "flush tables" moet doen... OK, alles draait nu terug, de DNS entry van http://www.clarify.net verwijst nu naar de nieuwe server, nog een dag of zo en we zouden definitief verhuist moeten zijn. Geniet van de nieuwe mogelijkheden. We hebben private post onder forumleden, je kan mailtje versturen naar die leden die hun email adres publiceren. Nog niet getest, maar het zou moeten werken. Wie ziet dat er dingen nog niet in orde zijn, laat het me a.u.b. even weten - antwoord gewoon even op deze boodschap. (oeps. "verhuisd" is met een "d". Bedankt foemper.) Edited October 19, 2003 by Guest Quote
Frank ter Braak Posted October 17, 2003 Posted October 17, 2003 Fraai hoor die nieuwe portal van Clarify. Ik vraag mij nu wel af wanneer die private mesages werken. Nu lijkt het nog niet tewerken want ik krijg als ik het aanklik nog steeds de melding dat het niet is ingeschakeld op dit forum. Maar ik bedoel eigenlijk als het wel werkt doet het het dan voor iedereen of alleen voor ingelogde forumleden? En kan je pas PM's ontvangen als je behalve je email adres hebt ingevuld ook hebt aangevinkt dat iedereen hem mag zien? Wel even schrikken als je opeens op de voorpagina je eigen ziet. En wie zend mij nou eens een private mesage? Quote
Dr. Evil Posted October 17, 2003 Posted October 17, 2003 Da admin heeft het net opgezet, denk ik. Zie ook een pas gepost berichtje in het cafee. Quote
JeanWM Posted October 17, 2003 Posted October 17, 2003 Mijn geplaatste t(p)estekes schijnen te werken.... ofwel zitten ze ergens in cyberspace..... Quote
jeanno Posted October 25, 2003 Posted October 25, 2003 bedabkt voor de tips die ik kreeg op mijn vraag ivm met de zoekfunctie. Quote
jeanno Posted October 25, 2003 Posted October 25, 2003 bedankt voor de tips die ik kreeg op mijn vraag ivm met de zoekfunctie. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.