Jump to content

Clarify is verhuisd !

Administrator

Recommended Posts

Posted (edited)

Oef, mijn maag kromp bij mekaar toen ik plotseling zowat 100 posts tekort had na het kopieren van de forum database naar de nieuwe server. Natuurlijk, net zoals bij FileMaker, mag je met MySQL geen kopies maken van open bestanden. Dus nog eens geprobeerd nadat ik opgezocht had dat je "flush tables" moet doen... :?

OK, alles draait nu terug, de DNS entry van http://www.clarify.net verwijst nu naar de nieuwe server, nog een dag of zo en we zouden definitief verhuist moeten zijn.

Geniet van de nieuwe mogelijkheden. We hebben private post onder forumleden, je kan mailtje versturen naar die leden die hun email adres publiceren. Nog niet getest, maar het zou moeten werken. Wie ziet dat er dingen nog niet in orde zijn, laat het me a.u.b. even weten - antwoord gewoon even op deze boodschap.

(oeps. "verhuisd" is met een "d". Bedankt foemper.)

Edited by Guest
Posted

Fraai hoor die nieuwe portal van Clarify.

Ik vraag mij nu wel af wanneer die private mesages werken.

Nu lijkt het nog niet tewerken want ik krijg als ik het aanklik nog steeds de melding dat het niet is ingeschakeld op dit forum.

Maar ik bedoel eigenlijk als het wel werkt doet het het dan voor iedereen of alleen voor ingelogde forumleden?

En kan je pas PM's ontvangen als je behalve je email adres hebt ingevuld ook hebt aangevinkt dat iedereen hem mag zien?

Wel even schrikken als je opeens op de voorpagina je eigen :? ziet.

En wie zend mij nou eens een private mesage? :wink: