Ari Posted October 14, 2015 Posted October 14, 2015 Kan ik via een client de Get(CurrentTimeUTCMilliseconds) van de host krijgen? Quote
0 menno Posted October 16, 2015 Posted October 16, 2015 Met Perform-Script-On-Serverkan je een script uit laten voeren dat alleen bevat: Exit-Script [ Get(CurrentTimeUTCMilliseconds) ] en Get ( ScriptResult ) geeft je de UTC van de server Quote
0 Ari Posted October 17, 2015 Author Posted October 17, 2015 Dat is inderdaad een simpele oplossing menno Mijn idee was om het in een custom functie voor een uniek ID te gebruiken waarbij de volgorde van invoer is af te leiden van de ID (in tegenstelling tot de UUID ) en dan is een script niet zo handig. Ik heb het nu als volgt opgelost: getasnumber ( get ( currenthosttimestamp ) ) & right (Get(CurrentTimeUTCMilliseconds) ; 3 ) & right ( "00" & ID_User ; 3 ) De user ID is een opvolgend nummer. In het uitzonderlijke geval dat twee users in dezelfde seconde en dezelfde lokale UTCtime een record aanmaken zorgt de UserID voor het onderscheid. Doordat het aantal karakters altijd gelijk is wordt het ook in een textveld goed gesorteerd. Als je ipads wilt synchroniseren kun je er ook nog een left ( getasnumber ( persistentID ) ; 4 ) achter plakken om uit te sluiten dat bij een verkeerd ingestelde klok op de ipad alsnog een dubbel ID gecreëerd wordt door dezelfde gebruiker op PC en iPad Quote
Question
Ari
Kan ik via een client de Get(CurrentTimeUTCMilliseconds) van de host krijgen?
2 answers to this question
Recommended Posts