ludo Posted October 18, 2003 Posted October 18, 2003 hoi, ben beginneling en hoop dat ik dit goed uitleg heb 2bestanden relaties en events wil deze met elkaar verbinden hen bij define relatie elk verbonden met code relatie en voor lookup gezorgt door fielt eigenaarte defineeren in events en relaties toch hen ik geen reachtie in events dit is men 2 de vraag maar zal nu prob bestand bij te voegen zie dat 2atachement te groot was mischien kunnen jullie hier mede volgen BHEvents.fp5 Quote
0 Theo Tromp Posted October 19, 2003 Posted October 19, 2003 Op jouw nogal onduidelijk geformuleerde probleemstelling (is jouw spatiebalk kapot?) kan ik in ieder geval dit als antwoord geven: Jouw eventsbestand zal geen koppeling geven met het relatiebestand zolang het veld "Code relatie" in het eventbestand niet is gevuld met een (geldige) relatiecode. Ik adviseer je om een cursus te volgene om sneller effectief te kunnen werken met Filemaker. Veel succes! Quote
Question
ludo
hoi, ben beginneling en hoop dat ik dit goed uitleg
heb 2bestanden relaties en events wil deze met elkaar verbinden hen bij define relatie elk verbonden met code relatie
en voor lookup gezorgt door fielt eigenaarte defineeren in events en relaties
toch hen ik geen reachtie in events
dit is men 2 de vraag maar zal nu prob bestand bij te voegen
zie dat 2atachement te groot was
mischien kunnen jullie hier mede volgen
BHEvents.fp5
1 answer to this question
Recommended Posts