Tab gescheiden tekst documenten van een netwerk locatie naar de documenten map van de FMServer overzetten met een batch commando, om daarna de gegevens te kunnen verwerken middels een FM script.
Het middel:
Een FM Schedule waarin een system script en een FM script zijn gecombineerd.
Het resultaat:
"Schedule "UpdateData" aborted; system script "CopyData.cmd" returned non-zero status 4." als ik het bij het system script geen account opgeef en dus met de standaard privileges van FMServer werk.
OF
"Schedule "UpdateData" aborted; "CopyData.cmd" could not be found or is invalid." als ik een admin account opgeef bij het system script.
Ik weet dat het FMServer account een local system account is en dus waarschijnlijk geen netwerk rechten heeft, vandaar dat ik het script de admin privileges mee had gegeven.
Maar die mag blijkbaar niet de batch file uitvoeren of benaderen...
Voor de volledigheid de batch file CopyData.cmd bevat dit
@echo off
xcopy "\\\Public Website\Data\*.*" "C:\Program Files\FileMaker\FileMaker Server\Data\Documents\"
Question
rmw
Ik dacht nog 'hoe moeilijk kan het zijn?'.
Had ik niet moeten doen
Het doel:
Tab gescheiden tekst documenten van een netwerk locatie naar de documenten map van de FMServer overzetten met een batch commando, om daarna de gegevens te kunnen verwerken middels een FM script.
Het middel:
Een FM Schedule waarin een system script en een FM script zijn gecombineerd.
Het resultaat:
"Schedule "UpdateData" aborted; system script "CopyData.cmd" returned non-zero status 4." als ik het bij het system script geen account opgeef en dus met de standaard privileges van FMServer werk.
OF
"Schedule "UpdateData" aborted; "CopyData.cmd" could not be found or is invalid." als ik een admin account opgeef bij het system script.
Ik weet dat het FMServer account een local system account is en dus waarschijnlijk geen netwerk rechten heeft, vandaar dat ik het script de admin privileges mee had gegeven.
Maar die mag blijkbaar niet de batch file uitvoeren of benaderen...
Voor de volledigheid de batch file CopyData.cmd bevat dit
En het staat hier
En natuurlijk draait het allemaal naar behoren als ik het met de hand uitvoer...
Wat doe ik verkeerd.....
rmw
10 answers to this question
Recommended Posts