SuperWimmie Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Dag allemaal, Toevallig ontdekt. Filemaker waarschuwde er al voor, maar nu weet ik ook wanneer het problemen geeft. Get ( PersistentID ) is niet over alle apparaten heen uniek. Ik heb een iPad mini via iTunes gebackupped en deze backup geplaatst op een iPad Air. En jawel, beide dragen nu hetzelfde Get (PersistentID) met zich mee. Zodra je Go 13 en Go 14 er op hebt staan, je verwijdert Go 14 en installeert Go 14 weer opnieuw, dan is het weer hetzelfde nummer!! Beheerders van grote hoeveelheden iPads klonen nog wel eens de boel. Dan heb je hier een aandachtspunt. 't Is maar dat je het weet. Quote Link to comment
0 hans erik Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Volgens mij verandert het Persistent ID ook als je FMGo opnieuw installeert. Heeft dus niks te maken met de hardware. Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted November 24, 2015 Author Share Posted November 24, 2015 Ik heb Filemaker Go 13 en 14 beide er op staan. Met dat ik alleen 14 er af haal, en 14 weer opnieuw installeer, blijft het nummer hetzelfde. Blijkbaar gaat 14 bij 13 kijken welk nummertje het moet krijgen. Met beide er af moet ik nog even testen, komt nu even niet goed uit. Quote Link to comment
Question
SuperWimmie
Dag allemaal,
Toevallig ontdekt.
Filemaker waarschuwde er al voor, maar nu weet ik ook wanneer het problemen geeft.
Get ( PersistentID ) is niet over alle apparaten heen uniek.
Ik heb een iPad mini via iTunes gebackupped en deze backup geplaatst op een iPad Air.
En jawel, beide dragen nu hetzelfde Get (PersistentID) met zich mee.
Zodra je Go 13 en Go 14 er op hebt staan, je verwijdert Go 14 en installeert Go 14 weer opnieuw, dan is het weer hetzelfde nummer!!
Beheerders van grote hoeveelheden iPads klonen nog wel eens de boel.
Dan heb je hier een aandachtspunt.
't Is maar dat je het weet.
2 answers to this question
Recommended Posts