Jump to content
  • 0

Foundset weergeven in een andere bestand.

mykarizma

Question

Posted

Hallo,

Ik ben bezig om mijn print layouts en de weergave layouts van elkaar te scheiden.

De print layouts zitten nu in een aparte bestand. Als ik bijvoorbeeld van weergave layout in een andere bestand A een factuur voor me heb en deze wil ik dan printen in vanuit andere bestand B dat gaat dan zonder probleem.

Als ik nu in mijn weergave bestand A een lijst heb en ik wil deze lijst allemaal vanuit andere bestand B uitprinten dan loop ik hier een probleem tegen aan.

Ik wil graag de foundset van bestand A meenemen naar bestand B (waar uitgeprint wordt) en daar die lijst weergeven en vervolgens uitprinten. De gegevens zowel voor bestand A en bestand B komen van de data bestand C vandaan.

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Aangenomen dat de records een uniek ID hebben, kan je een summery veld maken van het soort 'List of'.

Met GetSummery(;) haal je alle ID's van de gevonden reeks op.

Dat stop je in een globaal veld, wat je als begin van een relatie gebruikt.

Met GTRR selecteer je dan alle ID's.

Ophalen kan in bestand A.

Opzoeken kan in bestand B.

rmw

• 0
Posted

Zorg wel dat je ID een tekstveld is en geen getal. Het resultaat is natuurlijk altijd een tekstveld en een relatie van een tekst veld met een numeriek veld wil wel eens onverwachte resultaten geven.