Jump to content
  • 0

URL via een Portaal / Webpage ...

DKV

Question

Posted

Hallo,

Ik ben een systeem aan het amken om verslagen op ons intranet door iedereen te laten "uploaden" nu loop ik tegen het volgende aan :

Ik heb een FM doc met een lijst van verslagen, hier heb ik url's van gemaakt om ze via het intranet te kunnen vinden .. Nu wil ik als je op een verslag klikt dat de url (is eigenlijk een file in het format .pdf) opent ... Via list lukt dit niet dus heb ik een relatie aangemaakt met zijn eigen file zodat ik een portaal kan maken waar je dan alle "urls " in ziet .. dit gaat goed ... ook op het intranet zie ik de lijst met verslagen .. allleen de button die de url moet openen verwijst telkens naar het eerste record ... terwijl in FM zelf de relatie / button wel werkt ...

Hopleijk ben ik duidelijk genoeg zo niet vraag gerust meer uitleg ...

Groetjes

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Ik zou graag een voorbeeldbestandje zien, want ik zie niet echt jouw probleem. Je bedoeld gewoon in filemaker neem ik aan, dus niet in cdml, of wel? Dat bestandje kan ik overigens zelf niet bekijken, maar de andere mensen op it forum wel, ik heb geen FM meer geïnstalleerd staan :oops:

Een iets duidelijkere omschrijving van je probleem vind ik dus ook wel interessant :)

• 0
Posted
Ik zou graag een voorbeeldbestandje zien, want ik zie niet echt jouw probleem. Je bedoeld gewoon in filemaker neem ik aan, dus niet in cdml, of wel? Dat bestandje kan ik overigens zelf niet bekijken, maar de andere mensen op it forum wel, ik heb geen FM meer geïnstalleerd staan :oops:

Een iets duidelijkere omschrijving van je probleem vind ik dus ook wel interessant :)

Het Probleem : ;)

Als ik de FM database via IWP op mijn intranet laat zien, ziet het er uit als in FM zelf :) maar de button die de URL moet openen (script stap : open URL, from specefied field" ) opent de url van het eerste record ....

Het script staat goed (verwijst naar het veld in de relatie van het portaal) maar krijg toch telekens in IWP de verkeerde url te zien ....

Ik weet niet hoe ik een file moet "uploaden" dus dat kan ik nog even niet doen ..