Ga naar inhoud

Filemaker en PHP


Marsau

Aanbevolen berichten

mooi is subjectief ;)

 

in ieder geval: http://www.cqn.be is een website die helemaal via PHP op filemaker draait. Klant kan catalogus aanpassen, foto's "opladen" via FileMaker, en dan komt die op de website uit.

 

Wat is er gekoppeld:

 

Catalogus: hoofd/subcategorien/producten

For sale: al de producten die ze te koop hebben staan

Sales conditions: pdfs die worden aangemaakt via FileMaker

Backoffice: inlog voor zijn werknemers met daar extra data voor hun

Coworkers: overzicht van zijn werknemers

Contact: gewoon tekst veld in FileMaker settings die hij kan aanpassen

Link naar reactie

Met Filemaker en PHP API zijn mooie web oplossingen te maken.

 

Je kan met Filemaker PHP API back-end een vergelijkbare oplossingen maken wat ook met MySQL en PHP kan.

Je moet vooral aangeven waarom Filemaker de juiste keus is. Ik ga ervan uit dat je al weet wat Filemaker zo bijzonder maakt.

 

Een voorbeeld van een site is http://www.relink.nl/meubelen_demo/ , Eigenlijk is het wat je niet ziet, een argument om voor Filemaker te kiezen.

Met filemaker is het relatief eenvoudig om data ( automatisch ) te importeren en converteren vanuit externe databron

import en conversie met een MySQL / PHP oplossing een uitdaging zijn. Daarnaast is de ontwikkel tijd met Filemaker beduidend sneller.

 

Andere voorbeelden staan achter een inlog, ik denk niet dat mijn klant(en) het fijn vindt dat er fake accounts worden aangemaakt voor demo doeleinde :?

Als jouw klant zich niet laat overtuigen en een complexere oplossing wil zien dan mag je contact met me opnemen, het zou jammer zijn als je je klant niet binnenhaalt.

 

André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...