Ga naar inhoud
  • 0

Save to PDF en als E-mail verzenden


harpermac

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

stap 1: maak een geldige pad variabele die naar je Get ( TemporaryPath ) gaat en plak daar de naam van je rapport aan. Je moet er voor zorgen dat de variabele eruit ziet als "filemac:/.." of "filewin:...", de formaten zie je nog eens uitgelijst in stap 2

stap 2: gebruik de Save records as PDF script stap, en geef de variabele in als pad. Je ziet hier in de script stap zelf wat de geldige pad formaten zijn.

 

De rest is simpel, gewoon eens goed de script stap dialoog lezen.

 

Het voordeel van Get ( TemporaryPath ) te gebruiken is dat het bestand auomatisch gewist wordt bij een herstart. Je kan testen met Get ( DesktopPath ) en daarna de functie vervangen als het eenmaal draait.

Link naar reactie
  • 0

Begrijp wat je bedoeld maar dat is voor de mac of voor windows goed, gebruik dat al enige tijd op m'n mac.

 

Waar het mij om gaat is om het via iOS voor elkaar te krijgen dat weggaven van de PDF lijkt te lukken maar vervolgens via mail voor iOS versturen lukt niet, de mail wordt wel opgemaakt maar de attachment die pakt hij niet.

 

het is de bedoeling dat ik vanaf lokatie direct een certificaat vanaf de iPhone 6+ kan versturen naar de klant die het certificaat moet ontvangen, dit zodat de tijd die ik besteed aan rapportages klinkt ingekort kan worden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...