AvD Posted November 1, 2003 Posted November 1, 2003 Iemand vraagt me of er goede Nederlandstalige boeken over FileMaker bestaan. Heeft iemand daar weet van? Quote
0 klaver Posted November 2, 2003 Posted November 2, 2003 gevonden via google, wellicht passé: "aan het werk met filemaker 3" zie http://www.utn.nl/boeken/fm.html Quote
0 AvD Posted November 2, 2003 Author Posted November 2, 2003 Toch nog eentje, dus. Ik dacht het al, en er is hier al vaak genoeg gepleit voor een eenvormige FileMaker-taal gebaseerd op de originele (Engelstalige) versie. Toch wordt de vraag naar nederlandstalige hulpmiddelen nog wel eens gesteld, en die mensen wil je dan wel voorthelpen, als dat kan tenminste. En dat blijkt dus niet te kunnen... (PS Ik vind geen passend emoticon...) Quote
0 jw Posted November 4, 2003 Posted November 4, 2003 In de redelijke grote plaatselijke boekhandel zocht ik naar een Filemaker boek. Wel, Filemaker hadden ze wel eens van gehoord, een boek konden ze alleen bestellen als ik het afnam, en dat terwijl er over Access en Word en meer van dat soort allerlei kasten vol stonden. Quote
0 AvD Posted November 5, 2003 Author Posted November 5, 2003 Tja, zo is dat nu eenmaal... We weten allemaal hoe goed we met FileMaker kunnen werken. Op onze universiteiten denken ze daar helemaal anders over (of juist helemaal niet...). Maar ja, je kan de mensen niet dwingen gelukkig te zijn. Laat ze maar doen. Quote
Question
AvD
Iemand vraagt me of er goede Nederlandstalige boeken over FileMaker bestaan. Heeft iemand daar weet van?
4 answers to this question
Recommended Posts