Ik heb twee bestanden die aan elkaar gerelateerd zijn dmv Relatie ID.
(Een relatiebestand en Contactpersonen; Sleutel = Relatie ID)
Op het moment dat er een Contactpersoon toegevoegd moet worden aan de realtie, (dit gebeurt uit Relatie) dan wordt het Relatie ID gekopieerd en in Contactpersonen wordt er een nieuw record aangemaakt en in de daaraanwezige veld Relatie ID wordt het ID geplakt in bestand Contactpersonen.
In bestand Relatie heb ik een portaal aangemaakt die de contactpersonen zichtbaar maken bij de desbetreffende ID.
Nu wil ik binnen Relatie etiketen uitprinten voor alle relaties
- zonder contactpersoon (geen probleem)
- met 1 contactpersoon (geen probleem)
- meer dan 1 contactpersonen (wel een probleem)
Bij het definieren van een adreslabel krijgt ik alleen de eerste contactpersoon uit de portaal te zien, maar niet de tweede of derde?
Question
rickel
Ik heb twee bestanden die aan elkaar gerelateerd zijn dmv Relatie ID.
(Een relatiebestand en Contactpersonen; Sleutel = Relatie ID)
Op het moment dat er een Contactpersoon toegevoegd moet worden aan de realtie, (dit gebeurt uit Relatie) dan wordt het Relatie ID gekopieerd en in Contactpersonen wordt er een nieuw record aangemaakt en in de daaraanwezige veld Relatie ID wordt het ID geplakt in bestand Contactpersonen.
In bestand Relatie heb ik een portaal aangemaakt die de contactpersonen zichtbaar maken bij de desbetreffende ID.
Nu wil ik binnen Relatie etiketen uitprinten voor alle relaties
- zonder contactpersoon (geen probleem)
- met 1 contactpersoon (geen probleem)
- meer dan 1 contactpersonen (wel een probleem)
Bij het definieren van een adreslabel krijgt ik alleen de eerste contactpersoon uit de portaal te zien, maar niet de tweede of derde?
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
9 answers to this question
Recommended Posts