Jump to content
  • 0

MacLimburg Macbeurs


tuke

Question

Posted

Hallo allen,

Op 16 novermber gaan de gasten van Maclimburg weer hun uiterste best doen om voor iedereen die interesse heeft, een Macbeurs te organiseren...

Tweedehands materiaal, infosessies, Apple.be komt langs met de nieuwste hardware, er is een Mac bar voor de dorstigen en natuurlijk vele gelijkgezinden...

Verder zijn er vele prijzen te winnen (iPod, Panther, iSight, ...)

indien U zelf tweedehands materiaal wil aanbieden kan dat uiteraard ook, neem even contact met ons op voor de details.

zie www.macbeurs.be voor meer info. Vragen? shoot op info@macbeurs.be

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted

Zoals Tuke reeds schreef kan je niet alleen iets kwijt of kopen maar je kan er ook wat opsteken over o.a. Filemaker. De hele dag door zullen er demo's worden gegeven. Voor de gevorderde onder jullie is dit natuurlijk overbodig maar de newbies kunnen er wat opsteken en ervaring uitwisselen.

 

De inkom is gratis

www.macbeurs.be

 

groetjes,

CC

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...