JeanWM Posted November 4, 2003 Posted November 4, 2003 Ik moet gegevens die in een *.html tabel staan in een FM file krijgen.... Bestaat er een methode/techniek voor....of dien ik alles 'manueel' in te geven...? Quote
0 Koen Van Hulle Posted November 4, 2003 Posted November 4, 2003 Hoe ziet je HTML-bestand er uit? Is die gestructureerd? Is die altijd hetzelfde? In welke velden moet die komen? Koen Quote
0 JeanWM Posted November 6, 2003 Author Posted November 6, 2003 Hi Koen, Het zijn gegevens uit een bestaand html-bestand, aanpassingen zullen in FM gedaan worden. Zie ook pm. JW Quote
0 Koen Van Hulle Posted November 9, 2003 Posted November 9, 2003 Ik heb geen PM ontvangen. Kun je je HTML-document eens tonen? Als het een eenvoudige tabel is, kun je deze eerst openen in Excel en bewaren als tab of excel-document en deze importeren. Koen Anders moeten we een andere truuk bedenken. Quote
0 JeanWM Posted November 9, 2003 Author Posted November 9, 2003 Bon...allé...goe...vooruit.... *.html kunnen/mogen niet als attachment....blijkbaar.... Zal andere weg zoeken/vinden om dat onding bij jou te krijgen... Quote
0 Koen Van Hulle Posted November 11, 2003 Posted November 11, 2003 Hier de oplossing die ik naar Jean heb gestuurd en met succes zo te lezen. Open deze in excel (desnoods extensie xls geven) en bewaar deze als een excel bestand. Dan kun je die importeren in FileMaker. Quote
Question
JeanWM
Ik moet gegevens die in een *.html tabel staan in een FM file krijgen....
Bestaat er een methode/techniek voor....of dien ik alles 'manueel' in te geven...?
5 answers to this question
Recommended Posts