JeanWM Posted November 7, 2003 Posted November 7, 2003 Het heeft misschien weinig te maken met FM, maar wel met het medium waar FM bestanden op staan.... Heeft iemand weet van de mogelijke negatieve invloeden van de gebruikte 'veiligheidstoestellen' in luchthavens op de gegevens op harde schijven ? Dienen deze 'speciaal' beschermd te worden of mogen/kunnen ze gewoon mee in de bagage ? JW Quote
0 AvD Posted November 7, 2003 Posted November 7, 2003 (edited) Je kan gerust zijn, denk ik. Zelf heb ik nooit enig probleem ondervonden, noch met laptops, noch met diskettes, noch met memory keys. Heb het nochtans vaak genoeg geprobeerd . Op Afrikaanse luchthavens had ik wel geregeld problemen met papieren: wel ingeschreven bij binnenbrengen, maar door de uitvoer geweigerd (!!) uit te schrijven bij het buitengaan. De volgende keer kom je dan met een toevallig andere laptop aan, en dan klopt het natuurlijk niet meer... In de praktijk bleek dit alleen een truukje te zijn om bakshish af te dwingen. Edited November 7, 2003 by Guest Quote
Question
JeanWM
Het heeft misschien weinig te maken met FM, maar wel met het medium waar FM bestanden op staan....
Heeft iemand weet van de mogelijke negatieve invloeden van de gebruikte 'veiligheidstoestellen' in luchthavens op de gegevens op harde schijven ?
Dienen deze 'speciaal' beschermd te worden of mogen/kunnen ze gewoon mee in de bagage ?
JW
1 answer to this question
Recommended Posts